NASVET IN POMOČ PRI INTERPETACIJI
IN UREDITVI PODATKOV O VAŠIH NEPREMIČNINAH

Geodetska uprava je vsem nepremičninam v Sloveniji določila njihovo posplošeno tržno vrednost. Vsa slovenska gospodinjstva so že prejela brošuro s splošnimi pojasnili o obveščanju lastnikov o poskusnem izračunu vrednosti nepremičnin ter navodila kako lahko lastnik nepremičnine spremeni podatke o nepremičnini in poda pripombe na modele vrednotenja nepremičnin. Osnovni namen obvestila, ki ste ga prejeli vsi lastniki nepremičnin, je seznanitev z izračunano tržno vrednostjo nepremičnin in seznanitev s podatki o vaših nepremičninah in s podatki, ki vplivajo na izračun vrednosti nepremičnin. Kot lastnik imate dva meseca možnost, da lahko nekatere podatke na poenostavljen način spremenite preko obrazcev ali s pomočjo internetne aplikacije. Podate lahko pripombe na modele vrednotenja.

Podatke o parcelah, stavbah in delih stavb, izpisanih na obvestilu o poskusno izračunani vrednosti vaših nepremičnin vam lahko pomagamo pregledati, popraviti, dopolniti oz. vam svetujemo o nadaljnjih korakih, ki ste jih dolžni izvesti kot lastnik nepremičnine! Poleg pregleda podatkov o nepremičninah, ki ste jih prejeli na obvestilu je zelo pomembno, da pregledate ali ste prejeli obvestilo za vse vaše nepremičnine (je morda kakšna preveč oz. premalo). Ta pregled vam lahko hitro in učinkovito naredijo naši strokovnjaki s primerjavo podatkov na obvestilu s podatki zemljiškega katastra, katastra stavb in zemljiške knjige.

Opozarjamo vas, da spremembe podatkov, ki jih boste izvedli v tem času, pomenijo v večini primerov samo spremembo podatkov v registru nepremičnin, ki je samo tehnična zbirka, kjer so na enem mestu evidentirani vsi prostorski podatki o vseh nepremičninah. Register nepremičnin kot večnamenska evidenca dejanskega stanja se bo uporabljal kot osnova za obdavčitev nepremičnin, izvajanje stanovanjske politike, statistiko in druge javne namene.

Podatki v registru nepremičnin lastnikom nepremičnin ne zagotavljajo stvarno-pravne urejenosti njegovih nepremičnin. V kolikor si želite trajno ureditev podatkov o vaših nepremičninah je potrebno evidentirati podatke o vaših nepremičninah v evidencah zemljiškega katastra, katastra stavb in zemljiški knjigi. Že več kot 50 let se ukvarjamo z evidentiranjem nepremičnin, zato vam z izvedbo geodetskih storitev in ostalih storitev zagotavljamo hitro, učinkovito, kakovostno in zanesljivo ureditev vaših nepremičnin.

Samo z evidentiranimi nepremičninami v evidencah zemljiškega katastra in katastra stavb ter z urejenimi stvarno pravnimi pravicami v zemljiški knjigi si kot lastnik zagotovite:
- lastništvo svojih nepremičnin
- ohranjate in povečujete vrednost svojih nepremičnin,
- lažje in varno sklepate pravne posle (prodaja, menjava, hipotekarni krediti,…),
- hitro in učinkovito rešujete upravne postopke (dedovanje, delitev, uporabna dovoljenja,…),
- izognete prekrškom gradbenega in geodetskega inšpektorja zaradi ne evidentiranja nepremičnin,
- vzpostavite etažno lastnino na stavbi,
- pridobite hišno številko za stavbo,
- zagotovite si pravilen izračun vrednosti nepremičnin in pravično obdavčitev.

Obiščite nas ali pokličite na:    03 4256714

Gradiva za Vas:
brosura Geodetske uprave Republike Slovenije - PDF datoteka
PRILOGA - Popisni listi - PDF datoteka

Ostala gradiva dostopna na uradni strani RS - http://www.obvescanje.si

  davčna številka:       SI 92913431

            tel:          +386 (0)3 4256700

  matična številka:       5066352000

            fax:        +386 (0)3 4256727

  transakcijski račun:  SI56 051008015487982 (ABANKA d.d.)

            e-pošta:  info@gz-ce.si

  www.gz-ce.si » obvescanje

©2009 Geodetski zavod Celje, d.o.o.